Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Yrsa - 4 juni 2009 22:30

Idag har Jens flyttat in hos oss. Han har ju som sagt ingen lägenhet och flyttar till Göteborg efter sommaren. Jag tycker det är så kul när han bor här. Jag har legat i hans säng (jag tror jag får det - i så fall är det enda sängen i det här huset som jag får sova i - jo i Ullis också förstås när hon är hemma). Helt plötsligt så spelade Jens piano. Jag hade aldrig fattat att det var ett piano förut eller hur det lät. Jag satt länge bredvid honom och lyssnade och ibland la jag upp huvudet på tangenterna och då lät det (inte så vackert som när Jens spelade). Sen for jag och matte på valpkurs, idag var det jättekul. Vi var på en gräsplan och vi fick balansera på stockar och stenar och söka grejor. Jag var jätteduktig hela tiden. På söndag ska vi ha valpkurs igen då ska vi gå på stan. Imorgon kommer Ullis hem och matte och husse är lediga. Härliga tider! /Yrsa


Yippie, Jens är hemma...


Ett piano har vi i vårt hus - hade jag ingen aning om förrän Jens kom.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards