Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Yrsa - 12 juni 2009 09:06

Jag har ju en bästa kompis som heter Torsten som är en lagotto. Vi är född samma år. Ullis (min lillmatte) har en kompis som heter Rasmus (som är Torstens lillhusse) och de är också födda samma år. Matte lyckades i morse vid champagnefrukosten fånga Ulrica och Rasmus på samma kort - det har hon inte lyckats med sen de var 3 år. Kul va! Jag tycker de var snygga. Idag blir det inte så mycket mer skrivet för det är full rulle här. /Yrsa


Min lillmatte Ulrica och Torstens lillhusse Rasmus.

Av Yrsa - 12 juni 2009 00:10

Idag har vi varit på valpkurs igen. Jag är som sagt ganska duktig när det gäller övningar och sånt - men jag har jättesvårt fortfarande att göra ingenting. Jag kände hur matte blev jätteirriterad på mig och då blev jag bara värre. Men så är det. Myggorna gjorde sitt till också. Det är inte så himla lätt att sitta still med fullt med myggor som biter en - då måste jag ju fånga dom. Mormor var med också - det tyckte jag var kul. Sen har det varit studentförberedelser hela kvällen. Imorgon ska jag få vara med och fira har matte sagt. Men vi ska vara där den där katten Emil bor - han är ju jättefarlig - tror jag i alla fall. Nu är det dags för sängen - inga bilder i dag heller - matte hinner inte riktigt med i dessa tider. Puss och kram från Yrsa Pyrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards