Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Yrsa - 2 juni 2009 23:08

Igår fick jag då äntligen följa med till golfbanan. Jag skulle tränas i att se bollar flyga iväg utan att skälla och dra. Vi började med att jag fick gå bredvid mattes golfvagn på vägen. I början tyckte jag det var konstigt men sen gick det ganska bra. På rangen var det väl ganska ok också - men matte sa att hon behövde nog tränas mer än mig - både vad gäller att skälla (som jag tyckte hon gjorde hela tiden på sitt golfspel) och att faktiskt få iväg bollen. Jag skällde mer när husse slog för han fick iväg bollarna högt och

fint. Mattes bollar var ju bara som en liten "pjutt" - det var inte ens roligt att skälla åt dem. Jaja vi får väl se om jag tycker det där är så kul. Vi börjar får lite "Ullis-längtan" här hemma nu. Hon har snart varit borta i 2 veckor. Matte börjar tycka det vore kul att få ha alla sina barn hemma i Sverige samtidigt nån gång. Nu är det dags för insnarkning. /Yrsa

Tycker ni inte också att hon ser lite uppgiven ut?


Lite "Ullis-längtan" har vi - saknar hennes garv.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards