Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Yrsa - 7 juni 2009 20:29

Idag på valpkursen fick vi gå genom stan. Kul, jag drog en hel del men i stort gick det ganska bra. Sen fick vi gå i en gallertrapp, wow det var läskigt men jag gick både upp och ner. Efter det så fick vi åka hiss, 3 stycken hundar med mattar och hussar i en hiss, det var också jättekul! Jag var ganska trött efter detta. Torsten kom inte och störde - det var synd jag hade tyckt det var kul. I eftermiddag har jag mest försökt ligga i Jens säng, ibland tycker han det är kul men ibland tycker han att jag blir jobbig, jag kan inte förstå det. Nu ska matte visst klippa gräset - hmm jag tror jag ska jaga gräsklipparen lite grann. Ha en skön kväll. /Yrsa

Ibland tycker Jens jag är jobbig när jag ligger i hans säng. Jag kan se väldigt hemsk ut.


Jag tar i alla fall med mig min snutte i sängen.

Av Yrsa - 7 juni 2009 00:57

Det blir inga bilder idag - matte har aldrig haft framme kameran. Matte och husse kom hem vid 1-tiden idag och då blev jag hämtad från mormor och morfar. Det var kul att sova borta. Kl 2 i natt försökte jag få morfar att kliva upp men han ville inte. Sen försökte jag kl 5 när morfar gick upp för att gå på toaletten, men se det gick inte heller. Men kl 6 klev mormor upp med mig och vi åt och var ute på gården och sen gick vi en promenad. Resten av dagen har vi mest slöat. Det är mycket folk nu i vårt hus, både Björn, Jens och ibland Ulrica sover här - det är kul att det är så många. Matte var borta en stund för att skjutsa ungdomarna hit och dit. Sen gick jag och matte och husse på en jättesen promenad. Klockan var över 23.00 innan vi gick - men här är det ljust dygnet runt nu så det spelar ingen roll vilken tid man går ut. Vi var ute i skogen och jag hittade som vanligt leriga diken så jag fick duscha av mig när vi kom hem. Imorgon väntas valpkurs med social träning på stan. Torsten har sagt att han ska komma och "störa". Yes det tycker jag låter kul, men det tycker inte matte. Sov gott!/Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards