Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Yrsa - 29 oktober 2009 22:10

Men herregud dt här kommer att ta tid. Matte hjälper ju mig att skriva och nu har Ullis varit här och gjort mattes naglar så långa så hon kan nästan inta skriva på datorn - haha vilken fåfänga. Men jag må säga att det är ganska snyggt. Sen är det jätteskönt när hon kliar mig lgger iin ett kort så ni får se. Som sagt en rolig kväll har det varit. J$g och Moncho har busat inne och ute och faktiskt så orkar jag inte lika mycket som han gör. Ibland lägger jag mig bara ner och tittar. Kanske jag håller tassarna - får vi sköta Moncho imorgon. Matte och husse är lediga imorgon härligt tycker jag! /Yrsa PS - Stavningen beror på mattes n aglar men de är nog bra att peta näsan medn DS
  
Kan ni tänka kliandet av dessa naglar?
  
Moncho hinner ju överallt....
  
Ibland lägger jag mig ner och bara tittar - herregud vilket energiknippe han är....
  
...och inte så lite galen...
  
Kolla in ögonen - ett rött och ett blått - fattar ni att jag blir helt slut
  
Söta familjen - Moncho ser lite halvkonstig ut i ögonen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards