Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Yrsa - 4 oktober 2009 22:01

Igår var vi hundvakt till Moncho. Jag har äntligen kommit på hur jag ska vara. Vuxnare, förståndigare och lugnare än honom då går allt bra. Igår sprang han som en tok runt runt i huset och jag bara låg och tittade på honom och gäspade lite grann. Men ibland sprang jag ifatt honom och då gömde han sig ofta under en stol. Men roligt hade vi och han fick vara nere på golvet med mig hela kvällen. Då och då sprang jag och hämtade min "skrik-apa" för jag tycker det är så roligt att Moncho är så rädd för den. Ulrica och Jocke sov hos oss och då fick Moncho sova med dem i natt. Men i morse (eller klockan var faktiskt dags att kliva upp för länge sen) så sprang jag upp i deras säng.  Jag la mig mellan Ullis och Jocke (tyvärr inga foton) och försökte sparka ner Ullis så jag fick vara i sängen själv med Jocke. Men Ullis naglade sig fast så jag blev inte av med henne. Skämt åsido ville jag ha dem både för mig själv i sängen, det var mysigt. När Moncho for så somnade jag som en stock. Det är ett tufft jobb att vara hundvakt till "småglin". Puss och kram från /Yrsa


  

Jag fick många pussar av Moncho.


   $

Men han springer ofta och gömmer sig under stolen, fast jag bara ligger stilla.


  

Ibland tar jag fram den skrikande apan och skrämmer Moncho (haha).


  

Moncho lånade min leksak en stund.


  

Matte försöker få oss båda att ligga samtidigt - det gick till slut.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards