Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Yrsa - 8 oktober 2009 20:25

Ja, igår var då ungdomarna här och åt och Moncho förståss, han är ganska gullig ibland i alla fall. Han tycker om att slicka mig hela tiden, men han kissar inne så matte fick torka några gånger, så är det med småbarn. Ikväll har vi varit på hundkurs. Matte och Torstens matte hade en ny idé för att vi skulle vara lugnare på kursen. De skulle åka dit i samma bil. Sagt och gjort jag och matte åkte och hämtade dem. Men när Torsten hoppade in i MIN bil och började vara på mig då sa jag till honom (första gången faktiskt) så han hoppade fram och satte sig i baksätet. Där kunde han sitta tyckte jag. Men det gick bra på kursen, vi stod faktiskt bredvid varandra på kursen. Matte och Torstens matte var helnöjda för att de kom på den briljanta idén. Nu blir strax tyst en vecka på min blogg. Matte och husse åker till Portugal i morgon och jag ska vara hos moster och sen hos mormor och morfar. Ullis, Jocke och Jens ska bo i vårt hus och passa det. Kanske matte lånar bloggen när de är i Portugal så vi får se vad de gör. Ha det bra så länge! Kram Yrsa


  

Moncho är ganska gullig när han hela tiden ska slicka på mig.


  

Matte torkar Moncho-kiss, blääää.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards