Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Yrsa - 24 oktober 2009 15:08

Vilken dag. Vi började med att gå ut på golfbanan. Som vanligt springer jag som en tok och lös. Först åt jag en grästorva, sen åt jag lite bajs. Efter det dök jag ner i ett gyttjedike och där tog jag och stoppade ner hela ansiktet. När jag äntligen kom upp så mådde jag lite illa så jag tog och kräktes ett par gånger så nu ligger min mat kvar på golfbanan!! Mår fortfarande lite tjyvtjockt. Men jag fick snygg färg i gyttjediket, gyllenbrun. Matte tycker jag luktar illa???? Nu har vi börjat tapetsera i mattes och husses sovrum, jag ska hjälpa dem lite grann hade jag tänkt. Vi får väl se hur det blir med det. Ute snöar det lite lite grann. Nu vill vi ha MYCKET snö! Ha en bra lördagkväll. /Yrsa


  

Kollar in vilka grejor vi behöver till tapetseringen.


  

Ser ni snöflingorna. Det är faktiskt snö det där stora vita också!


  

Jordgubbsbladen får också lite snö på sig.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards