Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Yrsa - 5 oktober 2009 22:07

Idag har jag och matte varit till Moster i Luleå. Jag ska bo där när matte och husse åker bort på fredag, några dagar där och sedan hos mormor och morfar. Matte är så larvig, hon ska typ "skola in mig" som man gör med barn på dagis. Bara jag får mat, gå ut ibland och någon som gosar med mig så är jag nöjd. Moster är dessutom ganska lik matte med sitt tokiga sätt så där kommer jag nog att trivas. Hon fick en massa förhållningsorder av matte, jag bara suckade. Men det var kul att vara där, jag fick träffa mina "kusiner" Helena och Mikael också (Tilda var på ridning). När vi åkte hem var det -1 grad, skönt att vi har vinterdäck på bilen. Matte kom ihåg att hon glömt ta kort i dag så då bestämde hon att vi skulle stanna till på vägen och ta ett kort på månen. Men inte kom vi ihåg det inte. Jag sov som en stock i bilen hela vägen så jag kunde inte påminna henne heller. Jag fortsatte sova när jag kom hem i min underbart sköna korg. Ska nog snarka vidare nu också zzzzzzzzzzzzz. /Yrsa


  

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZz

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards