Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Dålig dag....

Av Yrsa - 27 januari 2009 19:38

Idag har jag mått lite pyton. Inte jättemycket men jag har sprungit ut ganska ofta och sover ganska mycket. Det är väl något av allt jag har ätit när jag är ute säger matte, eller kan det vara något morfar har gett dig säger hon?? Jag har ju fått vara hos mormor och morfar idag och det är så himla roligt att vara där. Jag blir alldelens krokig av lycka i kroppen när jag inser var vi är på väg. Jag hittar snart dit själv säger matte, de bor på samma villaområde så jag är säker på att jag kan gå dit själv. Jag är inte som matte som har svårt att hitta när hon är på Coop och handlar. Imorgon ska jag kanske få träffa Torsten och kanske på lördag kväll också - jag håller tummarna att det blir av. Till AB - jag vill träffa dig snart - jag ska be matte ringa - är du ledig för en promenad på torsdag eller fredag?

 
 
Torsten

Torsten

27 januari 2009 21:15

Jag kommer på lördag, jag längtar dömycke'...Jag tror jag har vuxit mycket sen sist vi sågs, men det har väl du också! Förexten, vi kanske hinner ses imorr'n också...Sov gott, lillgumman!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yrsa - 4 juli 2015 21:10


Vi är rätt dåliga på att skriva blogg nuförtiden. I början och några år framåt skrev vi nästan varje dag - precis som vi tycker en blogg ska vara! Nu hinner vi inte med att göra det så ofta så jag och matte har bestämt att avsluta denna blogg - kan b...

Av Yrsa - 25 maj 2015 21:48

I helgen fick jag vara med när vi firade mormor och morfar som hade varit gifta i 60-år! Grattis! Fast.... Jag fick sitta mycket i bilen när de skulle äta middag på hotellet och sånt ?. Sen varje gång vi promenerade till vår stuga så skällde jag ut e...

Av Yrsa - 11 maj 2015 22:32

Oj vad länge jag skrev. I början var bloggen en dags-blogg - sen blev det en vecko-blogg och nu känns det som om det blivit en månads-blogg. Jag ska skärpa mig - om bara matte hjälper mig. Här har nästan alla snö försvunnit, det ligger bara pytte-lit...

Av Yrsa - 13 mars 2015 18:15


Matte sover alltid lite för länge på morgonen så hon vill att jag snabbt ska göra mina behov ute på gården. Jag håller på att göra henne tokig för istället för att göra mina behov så rullar jag mig i snön - det är jättehärligt. På sommaren gör jag sa...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards