Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Yrsa - 14 januari 2009 19:31

Idag har jag varit hos mormor och morfar hela dagen. Matte har varit och kört kanin till veterinär och hämtat.... och.... sen kom hon på att kaninen (som varit nedsövd för slipning av tänderna) kanske inte kunde vara ute i minus 14 grader. Och det kunde han inte heller. Han hade varit nedsövd och visste inte vad som var bak och fram och höger och vänster. Matte hjälpte lillmatte Ulrica fixa boende i garaget i stället. Sen for matte och husse med mig till veterinären jag skulle få 12 veckors sprutan. Oj vad det var spännande. Massor med hundar som var lika gamla som jag. Jag hade jättekul. Sen förstod jag aldrig att jag fick en spruta för just då gav veterinären mig en massa godis som jag höll på att äta. När jag kom ut därifrån mötte jag en vovve som jag var absolut säker på vår min syster - vi såg likadana ut.... men det var det inte. Men hon var kul i alla fall. Jag känner mig rätt så stolt när husse sa att jag var från Bromölla. Det är inte många golden som är det i Piteå!!! En sak som jag kan berätta är att jag älskar att åka bil. Jag försökte hoppa in själv idag men det gick inte alls bra. Nu ska jag gå och ta mig en lite sov-stund (tror matte i alla fall). Jag tror hon väl lägga upp benen på soffbordet ett tag....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards