Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Yrsa - 12 januari 2009 14:09

Idag har matte provat lämna mig ensam och det gick jättebra, det var inte så länge men när hon försvann gick jag och la mig, sen när jag vaknade så pep jag några gånger men ingen kom så då började jag leka istället. Sen har jag varit ute och lekt på gården jättelänge. Jag hade inte tid att kissa för blåbärsriset hade ju tinat fram. Det var mycket att lukta på och äta på.

Av Yrsa - 12 januari 2009 09:02

Igår kväll var matte och jag på kvällspromenad med Torsten och hans matte. Det gick inte så bra att ha oss i koppel för vi ville bara busa. Så mattorna (heter det så när det är fler, det lät roligt) släppte lös oss. Vi var så upptagna med att busa och när vi tittade upp så fanns ingen matte där. Torsten och jag stod och tittade och Torsten började springa framåt men jag bestämde mig för att gå hem igen... men helt plötsligt var min matte där så till slut gick jag till henne ändå. Jag berättare ibland om mina företrädare i den här familjen, Akita och Tress, jag lägger in en bild på dem så får ni se hur de ser ut. Hmm Tress verkar ha varit en stor bjässe men matte säger att han var nog den snällaste hund hon har träffat men busig.... låter ju som jag???

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards