Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Yrsa - 19 januari 2009 18:28

Matte säger att jag ser galen ut ibland - hmm kan väl hålla med när jag ser den här bilden. Idag är det vardag - matte har börjat plugga hemma - så hon har mest suttit framför datorn - hon svär ibland när datorn loggar ut. Det har snöat hela dagen så det var jätteroligt på vår promenad i skogen. Däremot blir jag lite rädd när de där stora maskinerna kommer - snöskotrar heter det visst. Då springer jag och gömmer mig bakom mattes ben - där är det tryggt. En sväng till mormor och morfar har vi också hunnit - där är det alltid kul. Morfar smyger ner lite smått och gott åt mig ibland fast han vet att matte inte tycker om det, men som tur är ser hon inget. Nu ska vi nog gå på en kvällspromenad - men jag tror jag ska sova lite först - det är så roligt när jag somnar just som matte har klätt på sig täckbyxor och varm jacka då tar jag ofta och somnar (åtminstone blundar jag) då suckar hon och tar av sig igen för hon vill ju inte väcka mig. Kul va?

Av Yrsa - 19 januari 2009 00:17

....fick jag se hur det ser ut där Jens är. HÄRLIGT - jag vill springa på den stranden och leka på idrottsbanan som jag ser på bilden. Jag undrar om Jens skulle tycka det var kul om jag hälsade på? "Jens jag LOVAR att sköta mig". Men då var det ju det där med flyget då..... att man försvinner..... nope det blir nog ingen resa i alla fall för mig. Men nu måste jag gå och lägga mig. Jag börjar bli som resten av den här familjen, uppe sent och sover länge. Men än så länge är jag bara uppe sent, jag sover inte alls länge till allas förtret. Bye bye!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards