Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Yrsa - 5 januari 2009 14:01

Nu har jag varit och sprungit på isen med Torsten. Jag var lite tuffare idag. Torsten är snäll men han låter mycket. Matte och Torstens matte hade tänkt vi skulle springa på isen - men vi låg mest på och under varandra så inte blev det så mycket promenad inte. Men sedan satte de på oss kopplen och så fick vi gå bredvid varandra på en gångväg en stund. Jag tyckte det gick ganska bra???? Undrar vad de tyckte??? Nu har jag fått mat och ska sova en stund - jag är ganska trött.

Av Yrsa - 5 januari 2009 08:33

Jag tycker om att pussas - mest så små-bits jag men en riktig blötpuss då och då är härligt. Jag har just vaknat och jag och matte har varit ut - för 2:a gången i dag. Matte ville att jag skulle kissa efter maten men se det ville inte jag - jag hittade mycket annat roligt ute. När jag blir less springer jag upp på bron och sen kan jag inte gå ner..... matte brukar hämta mig då men det gjorde hon inte idag... så då var jag tvungen att gå ner själv och se det gick ju.... jag fick en godis när jag hade kommit ner och då tog jag och sprang upp och ner igen.... men då sa matte - du ska inte tro jag går på det där... Det verkar bli en skönare dag idag, bara -6 grader - igår tyckte jag det var nästan kallt att gå ut - -17 brrrrr det är myggfritt här uppe!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards