Alla inlägg den 19 november 2011

Av Yrsa - 19 november 2011 16:04

Imorse fick jag vara ute på golfbanan och springa av mig och det gjorde jag med besked. Vi såg några pyttesmå snöflingor i luften - snart kommer snön hoppas vi på. Sen åkte vi en sväng till stugan, bryggan hade åkt iväg men de mesta delarna låg på grannens tomt, vattnet hade gått nästan upp till stugan - huja, tänk om stugan åker iväg med vattnet någon gång! Ikväll ska jag vara en stund hos mormor och morfar för matte och husse ska på konsert. Kul! Annars går livet på som vanligt förutom att matte hela tiden trycker på akupunkturpunkter på mig, hon tränar inför sin examen. De första punkterna tycker jag är ok - men tänk er själva - det är 47 stycken punkter hon ska kunna och vill trycka på mig så ni kan väl förstå att jag lessnar. Önskar er alla en trevlig helg!/Yrsa


Stugan såg ut som vanligt - även vår sneda flaggstång :-)


Husse och jag tog oss en liten promenad när vi var i stugan.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards