Alla inlägg den 16 november 2011

Av Yrsa - 16 november 2011 22:12

Matte har kommit hem från Falun och som vanligt har hon haft kul. Nu är det bara en gång kvar för henne att åka dit och då är det examen. Jag tycker hon mumlar punkter hela dagarna och rätt vad det är så klämmer och känner hon på mig för att hitta rätt på punkterna. Som tur är tycker jag det är rätt så skönt så jag är med på noterna. Jag och husse har klarat oss fin-fint. Jag har fått vara med på fotbollsmöten och sånt så jag har haft kul. Ikväll har jag busat med Moncho för de var här och käkade middag :-) . Nu ska jag försöka övertala matte och husse att gå en kvällsprommis med mig - men det verkar segt i familjen ikväll. Men försöka kan  man ju alltid. /Yrsa


Wow vilken stor hund sa jag - matte tyckte jättemycket om honom - han heter Gismo - men vilken ras det lyckades matte inte tala om för mig för hon minns inte - eller också kan hon inte uttala det.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards