Alla inlägg den 11 november 2011

Av Yrsa - 11 november 2011 15:20

Idag känns det nästan som det har varit en "hela-dagen-Yrsa-dag" - vi har hunnit med massor. Matte har pluggat på förmiddagen och sen gick vi en lång promenad. Det var jättehärligt ute och jag blev inte alls skitig idag. Det var frost och fruset på vägarna och solen sken och ca 1 minusgrader. Yes - nu kommer kanske snön snart. Sedan har vi kastat skräp, handlat, tankat bilen och jag fick vara med hela tiden. När vi kom hem blev jag borstad, matte säger att det är bland det värsta hon vet för jag kan inte vara stilla, jag gör kullerbyttor hela tiden, jag tycker det är skitskoj att bli borstad. Lite kloklippning blev det också, sen har matte pluggat "på" mig, hon har letat reda på alla akupunkturpunkter och jag tyckte det var jätteskönt - jag bara låg och nästan somnade. Trevlig helg till er alla! Kram/Yrsa


Frustet på gräs och vägar idag - efter matte tagit det här fotot så slutade kameran fungera på telefonen. Yippie säger jag då kanske hon börjar använda sin riktiga kamera igen :-)


Jag kommer nog att frysa ihjäl - kolla vad matte borstade av mig!


"Va, vad ska du göra? Träna punkter........


...okey då - jag är med!     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards