Alla inlägg den 12 november 2011

Av Yrsa - 12 november 2011 18:41

Dagen började med en promenad fram och tillbaka till morfar och mormor för att fira morfar (som är mattes pappa) på farsdag i förskott. För imorgon åker matte till Falun rätt så tidigt så därför blev det idag. Som vanligt älskar jag att vara där. Men nyss sa matte att nu skulle det bli lite mental träning för Yrsa. Hmm tänkte jag det blir den vanliga aktivitetssnurran och den fixar jag lätt som en plätt - det är ingen utmaning alls. Men..... matte satte en massa godis under ett kastrull-lock - dessutom var det ett glas-lock så jag så ju de där j-kla godisarna - jag fick jobba rätt hårt innan jag fick fram dem - men smart som jag är :-) lyckades jag. Det blir inget bloggande på några dagar nu när matte är i Falun men jag kommer tillbaka :-) /Yrsa


Vad menar du - hur ska jag få fram godisarna?


Jag började undersöka....


...sen blev jag rätt så ivrig - det tog en stund - men jag fixade det!


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards