Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Yrsa - 31 maj 2010 08:53

Japp det blev stugan hela helgen. Fredag när vi kom dit så åt vi och sen somnade alla - matte och husse i soffan och jag på golvet - vi (dom!!!) sov i 3 timmar - och sen väckte jag dom och vi gick ut på en kvällspromenad (eller snarare natt) och såg en underbar solnedgång. Lördag var det sisådär väder så vi åkte in till stan och shoppade lite och sen tillbaka igen till stugan. Husse la i vattenslangen för att vi skulle få vårt sommarvatten - snacka om att jag var sur - jag fick sitta inne och se när han badade - han påstod att det var jättekallt men jag ville ändå vara med. Men jag badade en hel del jag också i helgen. Lars och Maria kom och åt hos oss på stugan, de spelade boule - jag fick bara snällt (???) sitta och titta på när de kastade dessa klot. Ibland stack jag iväg och snodde den där lilla träkulan och då hittade dom nästan inte igen den haha - det var roligt tyckte jag. Igår var det morsdag så vi var hos mormor och sen kom mattes alla barn till oss. Matte fick ett gose-djur som jag tog - jag vill ha den - den var jättesöt. Men jag får bara titta på den säger matte!!! /Yrsa


  

Husse badar UTAN mig!!!


  

Men senare stack jag också iväg.


  

Ny badleksak har jag - kul grej.


  

Rätt så blöt blir man när man badar!


  

Jag försöker gömma mattes morsdags present....


  

...men hon hittade igen den i min korg - suck jag får bara titta på den.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards