Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Yrsa - 7 maj 2010 17:07

I går var alltså Moncho här hela eftermiddagen och kvällen. Jag la mig ner till slut för jag orkar inte riktigt med i hans takt. Sen sa jag till honom en gång - jag tror jag skrämde honom lite! Men vi var ute på promenad också - jag var Yrsa den lugna och fina medan Moncho var den yrsliga - jo så var det faktiskt. Jag ska få åka på bilsemester, jag ska få åka och träffa min hundmamma och hundpappa. På vägen hem ska jag få träffa Nisse också - (matte hade här tänkt göra en länk till Nisses blogg men hon klarar inte av det) - men han finns på mina länkar. Jag ska också få träffa en annan golden som en gammal kompis till matte äger. VIlken Golden-resa det ska bli. Det blir väl foton så småningom på bloggen. Nu väntar jag med spänning för att se om vi ska åka ut till stugan. Jag tycker matte velar hit och dit - ibland ska vi åka idag och ibland ska vi åka imorgon. Suck om hon bara kunde bestämma sig nån gång. Jag vet då vad jag röstar på. Ha en skön helg allihopa. /Yrsa


  

Så här såg det ut förra helgen på stugan. Mycket snö kvar, men inte gör det mig nåt för då kan jag - jag pratar i klartext: Skita (för det gör jag bara på snö).

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards