Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Yrsa - 19 februari 2013 13:53

Matte håller på att torka blodpudding i ugnen - jag är bergsäker att det är till mig - kanske till vår hundkurs ikväll. Jag gillar att matte har pluggardagar för som ni förstår kan hon ju inte sitta i 8 timmar i sträck och plugga utan hon måste göra annat också. Idag gick vi på vår vanliga långpromenad och tror ni inte att det var 4 rådjur idag - fast matte var taskig - jag såg dem inte utan hon berättade det för mig när vi var flera kilometer bort - men va..... vinden måste ha legat åt fel håll. Sen fick jag vara inne en stund medan hon tog på sig skidorna och drog iväg en runda - jag fick inte följa för de hade inte kört med maskinen så det var svårt för mig att springa bredvid i djupsnön (tack för det). Nu  luktar det blodpudding i hela huset och jag lämnar inte ugnen för de är ju mina! Ha en bra dag./Yrsa


 

Härlig promenad i rådjursskogen!!!


 

Visst ser det gott ut?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards