Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Yrsa - 3 februari 2013 21:14

Idag har vi gått jättelångt - nästan en hel mil. Både jag och matte var skit-trötta innan vi var framme. Igår var vi på middag hos mattes och husses kompisar och de har två hundar och två katter så jag var trött när jag kom hem i natt och det var dit vi gick idag för att hämta bilen. Det var ganska kallt ute men vackert och promenaden var jättekul för vi gick på helt nya vägar där vi inte brukar gå. Veckan har varit bra - jag och matte har börjat en kurs i Specialsök som vi tycker är jättekul - jag tror att jag kommer att bli duktig på det! Nu ska vi slänga oss i soffan (eller jag får väl som vanligt ligga på golvet) och mysa resten av söndagen. /Yrsa


 

LIte godis av husse under promenaden.


 

Det syns nästan hur kallt det är va?


 

Trött Yrsa!


 

Vackert!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards