Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Yrsa - 25 januari 2012 16:41

Vilken rolig dag jag har haft idag (matte tycker inte det var lika roligt). Husse är rätt så glömsk (eller ska jag skriva trög???) imorse när han for stängde han dörren till sovrummet ordentligt (för där brukar jag hitta på en massa bus) och även toalettdörren, men han glömde stänga för in till köket - det måste man göra för annars röjer jag på bänken (det är en låååång bänk). Jag hittade i alla fall en massa grytunderlägg - det var lädersnören och på dem satt det fina träkulor - jag fixade lös alla kulor..... ni må tro att jag hade roligt. Förlåt Mia (matte har lovat att sätta ihop dem igen så de blir lika fina som när vi fick dem av dig). Sen kom mormor på lunchen och samlade ihop de kulor hon såg - men hon är då lika trög som husse för hon stängde en öppning till köket men inte den andra så jag kom in i alla fall. Men då tog jag bara en kökshandduk :-) - matte har hittat kulor i hela huset - hon undrar om jag ätit upp någon - så därför håller hon koll på mig när jag bajsar - men alltså.... aldrig får man vara i fred. Nu ska jag gå och se om de glömt stänga någon annan dörr hehe. /Yrsa


De här hade jag roligt med idag!!!!   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards