Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Yrsa - 19 januari 2012 21:01

Länge sedan vi skrev - men det har varit sjuka veckan i veckan. Matte fick feber och jätteförkyld i söndags - sen såg jag inte henne förrän på tisdagen igen. Hon bara sov och sov och då och då släppte hon ut mig på gården (det var ju bra). Jag var en snäll vovve och bara sov och sov jag också. Rätt så skönt - jag hade ju sällskap i alla fall. Nu har hon börjat piggna till - men jag ser att hon är jättetrött fortfarande. 


Matte säger att det finns ingenting som jag inte äter - allt hon tappar ner på golvet äter jag upp jättesnabbt - utan att egentligen känna efter vad jag tycker. Idag tappade husse något som var det äckligaste jag har smakat - jag tuggade en stund - grimaserade och spottade faktiskt ut skiten - det var något som heter Brysselkål. Matte skrattade åt mig och sa "att är du inte snäll Yrsa så vet jag vad jag ska ge dig" - men hörru sa jag - tror du inte jag känner igen Brysselkål i fortsättningen - men det tror inte matte - för jag är så snabb så känner inte efter - men jag lovar er att Brysselkål kommer jag aldrig mer att komma i närheten av.


Imorgon kommer Moncho hit och ska bo här till på måndag - jättekul tycker jag - det snöar massor så nu har jag ny snö att snödöpa Moncho i hehe. /Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards