Alla inlägg den 30 december 2011

Av Yrsa - 30 december 2011 11:42

Det är väl idag man ska försöka summera året. Året har väl varit rätt så okey. Jag var ju lite hängig innan min operation men efter det har allt bara gått åt rätt håll. Nu är jag en pigg och glad 3-åring. Jisses vad åren går fort. Alla har fått vara friska och det är väl det viktigaste av allt. I går lyckades vi samla alla "barn" i familjen - det var jättekul. Tänk vad många vi är (lägger in ett foto - och där är inte jag, Moncho, matte och husse med - men alla ryms inte på ett foto :-). Jag har fått en ny leksak som är bra träning för min hjärna säger matte - hmm jag tycker det är lätt som en plätt jag. Imorgon är det Nyår, jag hoppas att det inte blir så mycket raketer och sånt, jag tycker i och för sig det är spännande men det finns många djur som inte alls tycker det är kul! Jag och min familj önskar er alla ett riktigt gott slut och ett strålande Gott Nytt År 2012. /Yrsa


Min älskade familj :-)


Smarta Yrsa fixar leksaken lätt som en plätt - när det är godis som vankas så hittar jag alltid :-)   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards