Alla inlägg den 14 december 2011

Av Yrsa - 14 december 2011 15:37

Matte kom hem igår kväll och hon hade klarat sin examen så nu är hon Diplomerad Hundakupunktör - fint Diplom fick hon - jag lovade att inte äta upp det, men matte trodde mig inte så det ligger högt uppe på en hylla nu :-s. Nu kanske jag slipper bli klämd på hela tiden för nu behöver hon ju inte träna inför någon examen - nu tycker jag hon får köra på sina patienter och låta mig vara :-) - dessutom får jag ha henne hemma nu när resorna till Falun är över. 


Ute är det flera plus-grader och snön smälter. Skit-tråkigt. Glashalt på gatorna och i skogen drunknar man nästan :-( - idag på lunchen ville matte aktivera mig eftersom promenaden blev rätt så kort - så hon slängde ut hundgodis - men alltså...... snön är ju jätteporös - jag höll aldrig på att hitta godiset. 


Ha en bra kväll! Själv ska jag mysa med matte :-) /Yrsa


Fint diplom va? Tror säkert det smakar gott att tugga på också :-)


Skitsvårt att hitta igen all godis i snön :-(   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards