Alla inlägg den 10 december 2011

Av Yrsa - 10 december 2011 21:33

Efter ett väldans skottande i morse så tog vi bilen ut till stugan. Det gick inte att köra ner på stugvägen för det var för mycket snö så vi gick. Matte gick in i stugan och fixade lite adventsljusstakar och jag och husse traskade ner till bryggan. Wow is tänkte jag och hoppade ner - men brrrr vad jag frös - det var inte speciellt tjock is så jag åkte igenom - inte mycket men jag blev skitkall om tassarna och lite om magen - matte sa att jag såg rätt så skamsen ut. Kvällen har gått i pluggandets tecken - men nu har matte packat ihop böckerna och sagt att nu är det nog - hon åker till Falun imorgon för att ta examen i hundakupunktur. Skönt om hon blir färdig med det tycker jag - hon klämt och tryckt på punkter på mig hela kvällen - jag blev skit-less till slut! Nu ska vi ut och skotta igen - härligt med snö tycker vi. Kram /Yrsa


Jag och husse busar på stugan - jag tror han försökte få mig varm efter mitt dopp!


Vackra ismönster på vår utealtan!   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards