Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Yrsa - 21 maj 2013 21:36

 Vilket väder vi har och har haft de senaste dagarna. I helgen har Ulrica varit här i Piteå för att titta på valparna som Moncho är pappa till. Jag kände på lukten att matte också varit där. Ulrica och Jocke ska ha en av valparna - en hanvalp - hur ska jag orka busa med två "Monchosar" haha. Vi var till stugan en sväng också och krattade lite så nu i helgen ska jag få följa matte och en kompis dit och sen kommer nog husse också. Igår var en trist dag, jag opererade bort mina tonsiller i oktober men den senaste månaden har jag fått igen symtom och det är ganska vanligt att man får göra om det en gång till för att det ligger rester kvar. Fy och usch - jag kände på mig redan när vi klev in på djursjukhuset att de skulle göra något - jag försökte med alla medel att ta mig ut men det gick inte. De hittade en liten rest i min hals som de brände bort. Som tur var så sövdes jag så jag märkte inget. Men jag öppnade inte ögonen många gånger igår + att magen blev jätte-risig - det blir den alltid när jag har sövts :-( - idag är det lite bättre och jag är mycket piggare. Nu håller vi tummar och tassar att det ska ha försvunnit för alltid. Ha en skön vecka - det ska jag ha! /Yrsa


 

Mini-moncho - söt - men alldelens för små för att busa med just nu säger matte!


 

Vi har sköna varma kvällar - man kan tro att det är mitt i sommaren.


 

Äntligen tillbaka till min stuga!


 

Jag ville bada men den var så lågt vatten så jag blev mest lerig!


 

Husse lägger ut sommarvatten-slangen - jisses - jag undrar om han frös - isen har ju just gått.


 

Solar lite i stugan!


 

Jag sov mycket efter operationen!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards