Alla inlägg den 25 april 2013

Av Yrsa - 25 april 2013 21:31

Jag vet inte vad vi håller på med nuförtiden - bloggar en gång i veckan - men det blir nästan alltid så under våren - vi är  lite mer för oss då. Här håller snön på att försvinna, fortfarande har vi en hel del kvar på gården vilket är tur för jag kan bara bajsa på snö :-) matte undrar hur vi ska göra när snön försvinner? Mormor och morfar ska bo hos mig i nån vecka för matte och husse ska iväg och spela golf - ska bli kul att vara med mormor och morfar. Sen när de kommer hem ska jag få åka med till Stockholm - vi ska ta bilen ner och vi ska bo hos Moncho - yippieee. Nu ska jag gå och hjälpa matte, fast jag tror inte hon vill ha min hjälp. /Yrsa


   

Skitig snö kvar på gården - men jag älskar att rulla mig i det som finns kvar!


 

Jag älskar att vi har Jens bil nu ett tag - jag sitter i framsätet som en drottning och äter korv med matte på Statoil!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards