Alla inlägg den 2 april 2013

Av Yrsa - 2 april 2013 11:36

Vilken underbart härlig påsk vi har haft. Matte och husse har varit lediga i 5 dagar. Varje dag har det varit gassande sol och skidåkning i 2-3 timmar på isen. Snacka om att vi har varit trötta. Matte och husse var så slut en dag när vi hade åkt i motvind så jag tror de ville svimma och kräkas. De pratade lite om att nu vet de hur Northug känner sig - haha - vilken överdrift.


I Piteå-Tidningen hade de skrivit en artikel om matte och hennes akupunktur - den var jättebra - lägger in en länk här till den http://www.pitea-tidningen.se/helg/har-far-patienterna-godis-efter-varje-nal-7570959-default.aspx (hoppas det fungerar). Nu lite foton från påsken.


 

Vi såg månen stiga upp en kväll - jättevackert!


 

Skidåkning på dagarna och.....


 

...soffhäng på kvällarna - det älskar jag!


 

Usch det blir lite varmt ibland när vi åker skidor - men så här svalkar jag mig - jag ville att matte också skulle försöka men hon ville inte :-)


 

Fika hos Lundqvistarna på halva vägen!


 

Jag gillar solen!


 

Ett vackert norrsken fick vi också se en kväll!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards