Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Yrsa - 12 mars 2013 20:26

Det tog en stund men sen fick jag med matte på isen - solen börjar värma lite och skoterspåren vi gick på var perfekta - lite problem med snö som fastnar under tassarna har jag fortfarande - men matte klippte bort en massa hår när vi kom hem så nu kanske det fungerar. Sen började matte städa och då passade jag på... jag får inte ta ut mina gosse-djur på gården... men balkongdörren var öppen och då passade jag på. Vi hade jätteroligt grisen och jag :-). Nu blir det nog slappande resten av kvällen, det har varit jobbigt med all städning idag :-s /Yrsa


 

Här har jag lyckats få ut min kompis grisen...


 

...jag låg och pratade lite med honom först och undrade om vi skulle leka...


...han ville gärna leka med mig så vi busade i snön en stund - eller snarare jag kastade omkring honom - liksom snödöpte honom - sen lämnade jag honom  ute - matte tyckte synd om honom så hon hämtade honom senare på kvällen - nu ligger han i tvättstället för att tina upp :-) 




Av Yrsa - 12 mars 2013 09:46

Det är soligt men kallt ute idag. Jag hoppas på en skidtur med matte men än så länge sitter hon bara och pluggar. Jag är skitjobbig med henne hela tiden så jag tror att hon snart ger upp och tar med mig ut!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards