Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Yrsa - 9 mars 2013 20:10

Äntligen åkte vi till stugan. Vi kom hit igår kväll och då blev det mest slappande men jag inväntade dagen idag för jag visste att det skulle bli skidåkning på isen. Vi drog iväg men tyvärr var det inga jättebra spår så mina tassar blev fulla med snö så jag kunde nästan inte gå - jag stannade hela tiden och försökte bita bort isbitarna :-(. Vi åkte väl en timma och sedan kom vi fram till faster Maria och farbror Lars stuga och de hade en

jättefin altan där vi kunde stanna och vila, dricka kaffe (inte jag) och äta korvmackor (jag) och tina upp lite snö. Härlig dag men massor med snö och sol som värmde - hoppas vi får en lika fin dag imorgon. /Yrsa


 

Vi vaknade till en underbar morgon!


 

Granen i stugan ser jättekonstig ut - eller vad tycker ni?


 

Ser ni att jag just fått en bit av kormackan av matte :-)


 

Älskade matte <3...


 

...och husse <3



 

Matte hade jättebra problem med att få på sig skidorna efter vår paus - och jag hjälpte ju inte direkt till - jag drog flera gånger så hon nästan föll.... hon blev arg



 

Men sen kom vi oss iväg.... hemåt det bär!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards