Alla inlägg den 17 december 2012

Av Yrsa - 17 december 2012 20:33

Igår fick jag mig ett rejält träningspass - jag gissar att även matte och husse fick det. Vi försökte gå i skogen för vi skulle hämta lite grankvistar. Men jösses vad det har snöat - snacka om att jag fick kämpa - matte och husse har ju långa ben men stackars jag.... jag hade snö över magen :-( - helt slut var jag när vi kom hem. Det har snöat i massor här några dagar (många dagar) - nu hoppas vi att det lugnar sig en stund - för jag tror vi har så det kommer att räcka ändå till maj månad. Lägger in lite bilder från träningspasset. /Yrsa


 

Jag försöker gå i samma spår som husse för att inte bli helt slut...


 

...rätt som det var fick jag ett il och sprang utav tusan så snön yrde.


 

Lite sakta tillbaka....


 

...måste ju kolla in så vi får fina grankvistar.


 

Ett sista il hemåt - jag gillar snön i alla fall! Längtar bara tills matte och husse tar fram skidorna och vi kan dra iväg på isen!


 

Ganska mycket snö över vårt staket





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards