Alla inlägg den 6 november 2012

Av Yrsa - 6 november 2012 17:18

Vi har inte haft tid i helgen att blogga. Vi har varit fullt upptagna med att umgås med Ullis. Åh vad glad jag blev när hon kom. Men eftersom jag ska ta det lugnt och inte busa och sånt så blev det lite jobbigt. Jag ville ju busa med henne. Godis får jag inte heller äta ännu - det är för hårt. Suck och stön. Jag har varit rätt så ok - men i söndags ville jag inte alls vara med. Jag hostade, harklade mig och dreglade och sov mest hela dagen. Matte for och tog feber på mig då och då - men jag hade ingen. Sen har det gått bättre och bättre, lite piggare, lite mer fart i benen säger husse. Nästa vecka ska vi tillbaka på återbesök då de ska kolla om min hals har blivit bra. Så tills dess får jag stå ut utan godis, mosad mat, ingen bus och jätte-korta promenader. Bara jag blir bra så kan jag väl stå ut. Men vanilj-glassen har de slutat med - nåt kul kan jag väl få ha????/Yrsa


 

En av dagens jätte-korta promenader - de går så långsamt så jag sätter mig ner ibland och bara tittar på naturen :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards