Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Yrsa - 17 oktober 2012 21:30

Igår snöade det hela dagen - ganska blött men det låg kvar på gräset. Men nu ikväll när matte och jag var ute så regnade det - så det var den snön det.... men jag lovar att det kommer mera. 


Idag fick jag följa med matte till jobbet några timmar - alla på hennes avdelning var borta så hon smög in mig på sitt kontor - jag skötte mig jättebra - men rätt som det var försvann hon och jag fick vara kvar inne på kontoret .... och vet ni, när hon kom tillbaka luktade det kaffe och bullar om henne. Alltså hon hade gått och fikat utan att ta mig med - skitsur blev jag. Det enda jag gjorde var att jag gick igenom hennes papperskorg för att kolla om det fanns något gott - så därför hade jag dragit upp alla papper därifrån - men tyvärr fanns det inget gott :-( /Yrsa


 

Liiiite snö hade vi igår. Det blev i alla fall märken efter mina tassar :-)


 

Kall och vacker morgon imorse (innan det började regna).


 

Jag jobbar :-)





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards