Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Yrsa - 28 augusti 2011 11:52

.....latade sig. Vi var i stugan igår, matte klippte gräs och försökte få bort alla äckliga små kletiga flugor (eller vad det nu är) från alla vita trädgårdsmöbler, husse började kapa trädet som blåste ner i stormen till ved och jag...... badade, sov en stund, kollade in sjöfåglarna och hade det allmänt skönt - bra fördelning va? Jag bar visserligen en och annan pinne också - så lite hjälpsam var jag :-) . På kvällen åt de två-benta surströmming med mormor och morfar - men fy.... vad det luktade - det var ingenting som en hund sätter sig och tigger av. Nu ska jag och matte strax ta oss en promenad ner till stan och se fotboll - jag brukar vara väldigt "Yrslig" när det är fotboll men jag har lovat matte att vara lugn och fin idag!/Yrsa


Jag badade lite - kanske var det sommarens sista dopp :-(


Husse kapade träd (han syns dåligt men det där vita högst upp i bilden är han.


Sen spanade jag lite på sjöfåglar och njöt i solen.     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards