Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Yrsa - 1 augusti 2011 17:16

Nu är det färdigsemestrat i vår familj. Idag återvände matte och husse till jobbet så nu blir det att vakta huset igen. Sen jag skrev senast att det var sol, sol och återigen sol, kanonväder hela sommaren. Matte kommer att jobba mycket mindre nu - med start imorgon för hon ska utbilda sig till hundsjukvårdare - yippie det tycker jag är kul. Hon ska plugga halvtid och jobba halvtid så nu blir det mer sällskap för mig och så kan hon ta hand om mig när jag blir sjuk :-). Moncho har bott hos oss hela helgen för hans matte och husse har varit ute och roat sig på PDOL (Piteå Dansar Och Ler). Matte och husse var också dit en sväng och då fick jag vara hos mormor och morfar. Idag när matte kom hem från jobbet så packade hon lite grejor och så åkte vi ut till stugan - jag har stått och försökt fånga fisk i några timmar - just nu håller jag på att torka och njuter i solen fast klocken snart är halv sex på kvällen. Senare under veckan ska jag lägga in lite foton från den senaste semesterveckan. Men nu blir det att blogga igen som vanligt. /Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards