Alla inlägg den 22 april 2009

Av Yrsa - 22 april 2009 22:18

I eftermiddag tog matte med mig för att träffa Torsten med matte. Vi busade runt ett bra tag medan mattarna drack kaffe. Sen blev vi helt plötsligt kopplade och det skulle vara träning!!! Men va jobbigt det var, jag skulle sitta still medan Torsten gick med sin matte runt mig och tvärtom, men till slut gick det riktigt bra. Torstens matte hade korv och det tycker jag min matte också ska se till att ha. Sen gick vi en promenad och efter ett tag så lyckades vi riktigt bra. Vi var leriga och skitiga. Matte hade tänkt duscha och tvätta mig efter jag hade ätit men jag somnade som en stock. Är vaken nu bara för att skriva här sen ska jag sova igen. Jag blev helt slut, mest av den mentala träningen tror jag. Ullis och Jocke var här när vi kom hem det är alltid roligt. Snart ska de bo här med mig över en vecka. Undrar om jag kan se till att få sova i sängen då i alla fall, jag tror att de är snällare än matte och husse.

Usch vad jag är trött, lägger huvudet på bordet.

Snääälllla Ullis får jag komma upp i soffan..............

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards