Alla inlägg den 24 september 2013

Av Yrsa - 24 september 2013 11:44

Nu är det lite roligare att vara med matte, nu gör hon saker med mig igen - hon klarade sin tenta (för er som inte vet). Nu är det bara för henne att bestämma sig vad hon ska göra när hon blir stor haha. Det är kalla härliga höstdagar nu - nu väntar vi bara på snön den ljusa och fina :-). Matte har många hund-patienter nu - men jag har lärt mig att sköta mig och säger ingenting fast jag ser dem genom fönstret, matte undrar vad jag har gått in i för lugn och härlig period. Jag sköter mig hemma, på promenader, borta.... jag är en kort sagt den absolut bästa hunden i världen (det var matte som sa det)! Nu ska jag vila lite efter den långa promenaden som vi just kommit in från.


 

Lite sur blir jag när matte går och behandlar sina hund-patienter.


 

Eftersom jag är så bra har jag fått en fin skön höstfilt (fast ska sanningen fram är det mest matte som har den).


 

Kalla, sköna höstpromenader ger extra energi - fast idag var det mössa på för matte!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards