Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Yrsa - 4 juni 2013 18:02

Det känns som om vi tagit sommar-lov redan - det var länge sedan jag skrev på bloggen. Vi har haft jättevarma dagar och badat och mått skönt. Moncho har hunnit varit här och hälsat på och vi har varit mycket på stugan. Jag känner mig pigg i både hals och mage så jag har just kommit in efter årets första jogging-tur med matte - jag tycker det är jättekul att springa! Nu kommer det att bli väldigt sporadiska inlägg framöver lite beroende på väder och vind och om vi har en dator eller inte. Men jag önskar er alla en skön och varm sommar om vi inte hörs. Kram /Yrsa

 

Simmat har jag gjort...


 

...jag blir ganska blöt då och måste sitta....


 

...i solen och torka en stund.


 

Ullis och Moncho myser på vår soffa (jag vill också ligga i soffan).


 

Moncho på vår balkong.


 

Det var varmt i stugan igår - så jag låg i skuggan om jag inte var i vattnet.


 



GLAD SOMMAR!!!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards