Alla inlägg den 6 november 2013

Av Yrsa - 6 november 2013 10:19

Yes, äntligen kom den efterlängtade snön. Åtmintone är den efterlängtad av matte och mig - vi får väl se om matte tycker det är lika roligt när det är dags för att skotta :-). I helgen har vi varit i stugan och latat oss - men inget bad blev det för mig - matte påstod att det var för kallt - hon verkar inte veta att en golden ALLTID vill bada hur kallt det än är. Men jag får väl snö-bada nu istället - det är jag bra på.


 

Lite disigt och dimmigt var det i stugan - men härligt ändå.


 

Mysigt ute på altanen...


 

...där sitter jag ofta och spejar.


 

Fast ibland ligger jag och sover framför brasan!


 

Imorse när vi vaknade såg det ut så här på gården...


 

...klart jag lägger mig ner och snöbadar!


 

Matte fick följa med när Blaise skulle bada igår (men jag fick vara hemma :-( - ser rätt så skönt ut.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards