Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Yrsa - 12 maj 2012 16:36

Äntligen blev det en alldelens vanlig helg hemma hos oss. Matte och husse är hemma, vi har varit på en promenad i nästan 2 timmar och nu ska vi slappa en stund. Jag har fått en klövjeväska så nu säger matte att jag ska börja bära grejor åt henne när vi är på promenad, men jag har sagt att jag kommer bara att bära hundgodis och sånt :-).


Jag löser massor med päls just nu, igår skulle husse göra en insats och borsta mig - jag är rätt så besvärlig när jag ska borstas jag hittar på en massa andra saker som jag vill göra istället. Lägger in lite bilder från det. Matte vill inte alls borsta mig längre för hon blir så skit-sur på mig - husse blir inte alls sur - men han säger till mig ibland. /Yrsa


 

Här pekar husse med fingret och säger åt mig att vara stilla (kolla in all päls om vi borstat bort).

Men jag sticker och tar med mig en leksak i korgen istället.


Sen lägger jag mig i korgen och låtsas sova.


Men till slut "ok då - jag lovar att sitta stilla en stund".


Jag har packat min nya klövjeväska och ska åka till Ullis har jag bestämt - jag längtar lite efter henne!     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards