Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Yrsa - 22 mars 2012 23:14

Det verkar som om jag bara bloggar en gång i veckan nuförtiden - tidigare varje dag. Matte är såååå seg att hjälpa mig suck. En kort resumé vad som hänt sen sist. I helgen blev det en del sköna promenader, vi gick inte ner på isen för det tinar rätt så bra nu och det blir det mest blött nere på isen - men i skogen på skoterspår går det fortfarande rätt så bra att gå. Jag har träffat Moncho några gånger och matte har behandlat några hundar med sina nålar. Annars har det varit en rätt så lugn (lite tråkig) vecka. Det är i alla fall roligt att vara hos mormor och morfar för där sitter på deras inglasade balkong och kollar på alla som går förbi - är rätt så trött när jag kommer hem. Om matte fortsätter att vara seg så önskar jag er redan nu en trevlig helg för man vet ju inte när jag är tillbaka igen!/Yrsa


Lite pussar på skogspromenaden - härlig dag med strålande sol.


Äntligen har snön smält bort på vår balkong så jag kan ligga och mysa där och titta ut mellan spjälorna.


Här trodde matte att jag var lat... men sanningen är att jag höll på att äta på en massa pinnar som ramlat ner från träden (matte gillar inte att gör det) - så när jag såg att hon kom ut så låtsades jag bara ligga ner och vila (jag har faktiskt pinnen i mun fortfarande) :-)


Helgen bestod även av lite tv-tittande!     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards