Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Yrsa - 22 juli 2011 09:39

Vilken sommar vi har. Matte och husse har snart varit ledig i 3 veckor och det har varit sol nästan varje dag. Härliga tider. Jag sitter som vanligt på min brygga eller jagar fiskar i vattnet. Sköna nattpromenader tar vi också. Det är fortfarande rätt så ljust här dygnet runt - men det börjar så smått bli lite mörkare på natten. Lite besökare har vi då och då och annars har vi blivit rätt så bra allihop på att göra ingenting. Det tycker jag också är rätt så härligt. Ikväll blir det full rulle hemma hos oss - då är alla barnen i familjen hemma och ska äta med oss. Kul! Nu ska jag fortsätta mysa på bryggan. /Yrsa

  Skönt på bryggan.


Vi fick besök från stugan "på andra sidan".


Ytterligare ett besök - när de skulle åka hem mitt i natten så hade det blivit mindre vatten så båten satt fast.... jag och matte hejade på och stod på bryggan medan de andra försökte knuffa ut båten - och det gick till slut.


Nattpromenad i skogen igår.


Så här såg det ut från bryggan i natt.        

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards