Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Yrsa - 19 oktober 2011 16:29

Igår kväll (eller rättare sagt natt) kom matte hem. Hon packade ur resväskan och sen tog husse och packade i den - men vad sysslar dom med? Kan de aldrig vara hemma samtidigt med mig. Tur att någon är hemma i alla fall :-). Husse blir bara borta till imorgon och eftersom matte har varit borta några dagar så är det rätt så skönt att bara mysa med henne. Hon har varit i Falun och akupunkturat - eller vad det nu heter. Snart är det färdigt med det i alla fall, jag blir lite svartsjuk när hon kommer hem och luktar av alla möjliga olika hundar. Snodde lite bilder av henne i alla fall. Ha en skön höstkväll - matte sa att det kändes i luften att snön snart kommer. Yippie säger både jag och hon!/Yrsa


Den här vovven var så söt och fin så den ville matte ta hem.....


...men då tog hennes matte Helena tag i henne så att matte inte kunde sno henne. Det tycker jag var bra!! Ser ni att hon har nålar lite här och där :-)


Flera fina hundar - de här bor i Norge :-)

  


     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards