Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Yrsa - 28 februari 2009 23:52

Idag bar det av till isen. Tidigt tyckte matte - men härligt. Jag fick upp ett harspår, fikade (apelsinklyftor är gott), lessnade en stund och stod och hängde över en träbalk och käkade vass. Jagade skotrar, matte och husse blev ganska less på mig när jag gör så. Jag hörde att matte sa "jag förstår inte vad det är med Yrsa idag - hon lyssnar ju inte". Men, jag kanske faktiskt hade fått en massa snö i öronen!!!! Sen for matte och husse ut själva på en skidtur. Men då blev jag arg, jag skällde och skällde så de hörde mig ända ut i skogen. Inte kan de väl ta på sig fritidskläderna utan att jag får följa? Men jag lessnade och tystnade och la mig sov till slut. Jag kanske får följa någon annan gång. Sen kom Ullis och Jocke hit med pizza, men det fick jag inte smaka. Suck. Kanske när jag blir större? Ha en skön helg allihopa.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards